Tuesday, August 11, 2015

पहिलो पटक सम्भोक गर्दा काकाको छोराको ठुलो लिङ्गले सारै पिडा दियो

कुरो करिब ४ बर्ष अगाडि को हो । म माध्यमिक शिक्षा हासिल गरेर क्याम्पस पढ्न दाङमा आएको थिए । आफ्नो घर पहाड मा भएको कारण ले गर्दा डेरा गरेर बस्नु पर्दथीयो । त्यसै ले हाम्रै गाउँका दाई भाउजु का घरमा डेरा लिएर बस्न सुरु गरे। दाई ले ब्यापार गर्नु हुन्थ्यो भाउजु घरमै बसेर छोराको रेखदेख गर्नु हुन्थ्यो । दाई ब्यापारि भयको कारण ले गर्दा धेरै जसो बाहिर गई रहनु हुन्थ्यो । कहिले रुकुम कहिले सल्यान कहिले प्युठानमा जाने गर्नु हुन्थ्यो। भाउजु भने सधै घरमा बस्ने र घरको काम गर्ने अनि बाबु लाई स्कुल छोड्ने र लिने गर्नु हुन्थ्यो ।

म सधै बिहानै क्याम्पस जान्थ्ये अनि भाउजु ल पकाएर राखेको खाना खाएर मेरो पढाई मा ध्यान दिन्थे। कहिले काँही बाबु लाई लिन जान्थे । एक दिन को कुरा हो । मलाई हल्का बिरामी भएको महसुस भयो अनि म क्याम्पस गएन । बिहान ८ बजे सम्म सुतें । म सुतेको थाहा पाएर भाउजु मेरो कोठमा आउनु भयो र बाबु किन पढ्न जानु भएन?  भनेर सोध्नुभयो मैले हल्का बिरामी जस्तो छु । शरिर दुखेको छ । भने अनि भाउजु ले चिसो ले होला बाबु एकछिन म तेल तताउछु र तेल मालीस गरिदिउला भनेर बाहिर भान्सा मा जानु भयो । अनि बाबु लाई खाना खुवाएर स्कुल छोड्नु भयो त्यस पछि हतार हतार गर्दै तेल तताउनु भएछ । अनि बाबु उठ्नुस म तेल मालीस गरिदीन्छु चिसो ले होला भन्नु भयो । हुन पनि माघ को महिना माईनस ३० थियो चिसो । हुस्सु ले सधैँ अध्यारो हुने गरी छोपेको हुन्थ्यो । भाउजु ले यति भने पछि कसरी नाई भन्नु र म पनि बिस्तारामा कट्टु सँग बसे अनि भाउजु ले मेरो शरिर भरि तेल लगाएर नरम हात ले मालीस गर्न सुरु गर्नु भयो ।

मेरो शरिर मा कुनै महिलाको हात ले नछोएको कारण ले गर्दा पहिलो पहिलाको स्पर्स पाउदा मेरो शरिर मा ज्वरो नै थपिएको थियो । जति मालीस गर्नु हुन्छ त्यतिकै मेरो भाई ले टाउको उठाउन सुरु गर्दै थियो । मलाई पनि खपी नसक्नु भएको थियो । बेला बेलामा भाउजुले नजर मेरो भाई तिर लगाउनु हुन्थ्यो । किन भने दाई ब्यापार को लागि प्युठानमा गएको दुई हप्ता भई सकेको थियो आउनु भएको थिएन । अनि भाउजु को ईसारा र नजर लाई मैले सहजै बुझे । अनि भाउजु ले पनि बाबु मेरो ढाड मा पनि अलिकति तेल लागाइदिनु भन्नु भयो । अनि मैले भाउजु को ढाडमा तेल लगाउने बाहाना मा हात चिप्लिए झै गरेर बेला बेला उनका दुध मा हात पुर्याउने गर्थे । भाउजु भने मख्ख परेर थाहा नपाए झै गर्थिन । त्यसै बखत जे परे पर्ला भनेर हात मा तेल चोपेर भाउजु को कम्मर मुनिका भागमा सुमसुम्यउन पुगे । भाउजु पानी पानी भएको आभास गरे अनि बिस्तारै हात पेटीकोट भित्र छिराए र भाउजु को पुती मा पुर्याएको त पानि को मुहान फुटेको रहेछ । मेरो हात भरि भिजायो । छी के गरेको बाबु घिन लाग्ने भन्नु भयो । म भने जोसमा होस गुमाउन पुगेछु। अनि भाउजु का सबै कपडा खोलेर नाङ्गो पारि दिए । त्यस पछि त्यो कालो जङ्गल को बिचमा जीब्रोले खेलाउन सुरु गरे ।

भाउजु भने मेरो भाईको टाउको मा समाएर आँखा चिम्म पारेर बसिन एकछिन पछि उतानो पारेर पल्टाए र मजाले पुती जीब्रोले खेलाउन सुरु गरे तातो तातो पानि का मुहान हरु फुत्दै थिए एक दुई घुट्की पिएर मेरो लाडो लाई भाउजु को पुती मा तेर्स्याएर मुखमा किस खान सुरु गरे । केहि बेर को रोमान्स पछि भाउजु को पुटी मा मेरो लाडो को धक्का दिए । एउटा बच्चा पाई सकेको पुती बाक्लो पानि को सहायता ले गर्दा ल्वाम भित्र छिर्यो । भाउजु भने आसिसिसि .....स्वास्वा .....सिसिसि....गर्दै लामो लामो सास फेर्न सुरु गरिन । मैले भने मजा ले दबाएर लगातार धक्का दिन छोडेन । मलाई साथ दिदै भाउजु ले पनि तल बाट चमक चमक पारेर उचाल्न थालिन।

मैले पनि मौकाको फाईदा उठाउँदै मजा ले चिके । भाउजु पनि हात ले दुध समाउदै बाबु अलि दबाउनु न भन्दै गर्दै सि सिसिसि गर्न थालिन मैले लगातार १० मिनेट जति सबै माल भित्रै छिर्ने गरि दबाएर चिके । केहि बेर पछि मलाई त २५० भोल्ट को करेन्ट लागे जस्तो भयो र अनि कल्पना गर्न थाले संसार त यहाँ भाउजु को पुती मा पो रहेछ भनेर । लाडो ले पहिलो चिकाई भएर होला हुलहुल्ती पारेर भाउजु को पुती भित्रै माल निकाल्यो । भाउजु पनि आँखा चिम्म परेर मलाई चपक्क अंगालो मा कस्दै बाबु तपाईं को हतियार त गजबकै रहेछ । तपाई को दाईको भन्दा गतिलै रहेछ भन्नु भयो । हुन पनि सधै दाल भात मात्रै कहाँ मिठो हुन्छ र कहिले काही त मासु भात, रोटी साग खानु पर्छ अनि मिठो हुन्छ । त्यो दिन भाउजु लाई हुनु सम्मको मजा भएछ । त्यस पछित दाई नहुँदा को मौका पारेर सधैं भाउजु चिकीयो । 

0 comments:

Post a Comment