Wednesday, November 19, 2014

भौतिक सुख गुमाए पनि आत्मविश्वास गुमाएकी छैन 'अभिनेत्री केकी अधिकारी'

३ मंसिर, काठमाडौं । अभिनेत्री केकी अधिकारीले बैंकले कालोसूचीमा राखेर लिलामीको सूचना निकाले पनि आफू र आफ्नो परिवारले आत्मविश्वास नगुमाएको बताएकी छन् ।


विभिन्न सञ्चारमाध्यममा सिभिल बैंकले उनको आरुबारी बेसीगाउँस्थित घरजग्गा लिलामीको सूचना जारी गरेको समाचार आएपछि अभिनेत्री केकीले आफ्ना समर्थकहरुलाई सम्बोधन गर्दै विचलित नभएको प्रष्ट पारेकी हुन् ।

केकीका बुबा बद्री अधिकारीले लिएको ऋण तिर्न नसकेपछि बैंकले लिलामीको सूचना निकालेको थियो । केकीले फेसबुक पेजमा बुधवार यसबारेमा प्रष्ट पार्न खोजेकी छन् ।

जीवनमा आईपर्ने साना ठूला कठिनाइहरुले म र मेरो परिवारलाई कहिल्यै विचलित बनाउने छैन । मेरो स्थानमा अरु जो कोही नै भए पनि, यस्तो परिस्थितिमा उक्त व्यक्तिले निर्वाह गर्ने भूमिका मेरो भन्दा भिन्न हुन्छजस्तो लाग्दैन । र जस्तोसुकै अवस्थामा पनि मेरो बुबा र आमा नै मेरो प्रेरणा का स्रोतहरु हुन् र रहनेछन्’ केकीले भनेकी छन् ।

सुख र दुःख घाम र छाँया जस्तै हो भन्दै उनी लेख्छिन्- केही भौतिक सुखहरु गुमाएँ हुँला, तर शून्यबाट शुरु गरेर अनन्तसम्म पुग्न सक्ने आत्मविश्वास गुमाएको छुइँन ।

केकीले विभिन्न माध्यमबाट आफूलाई हौसला दिने आफन्त र शुभचिन्तकलाई आभार प्रकट गरेकी छन् ।

1 comment:

  1. यो वर्ष 201 9 मेरो लागि अत्यन्तै निराशाजनक भएको छ किनभने परमेश्वरले मलाई खुसीसाथ जीवन बिताउनु भएको कारणले मलाई 3 महिनाको लागि बिस्तारै पछि मेरो पतिले मलाई बेवास्ता गरे र उसलाई मालकिनमा गए। मैले भनेँ- "मैले भनेँ," मैले भनेँ, "मैले भनेँ," मैले भनेँ, "मैले भनेँ। मेरो लागी। म डा। अमीर संग संपर्क मा मिलयो र म उनको शब्दहरु सुने र उनको द्वारा दिए गए निर्देशों को पालन गरे। यसका लागि तपाईले आफ्नो जीवनलाई 12 देखि 16 घण्टा भित्र घर फर्केर आश्वस्त पार्नुभयो र आज मेरो विवाह पुनर्स्थापित भएको छ र म धेरै धन्यबाद, सराहनात्मक र कृतज्ञ हुँ। बिग्रेको विवाह त्यहाँ त्यहाँ कुनै को बाहिर छ कि उसले फिर्ता वा उसको प्रेमीमा फिर्ता लिन आवश्यक छ वा कुनै पनि प्रकारको कुनै पनि सहयोग चाहिन्छ? त्यसपछि, म सुझाव दिन्छु कि तपाई डा। वेल्टिटीसँग सम्पर्कमा हुनुहुन्छ जुन अहिले उनीहरूको ईमेल आईडी मार्फत छ: wealthylovespell@gmail.com वा तपाईले पनि अधिक जानकारीको लागि +2348105150446 मा पनि व्हाट्सएप गर्न सक्नुहुनेछ। भगवान तिमीलाई आशीर्वाद दिनुहोस

    ReplyDelete