Thursday, November 13, 2014

महिलाहरुलाई सम्भोगका बेला कतिचोटी चरम आनन्द आउँछ?

सम्भोगको आधुनिक शैली तथा पुरुष जनेन्द्रीयको आकारले होइन कुनैपनि पुरुषले महिलालाई यौन सन्तुष्टि दिने कुरा उसको सेन्स अफ ह्यमुर, आत्मविश्वास तथा परिवारको आयमा निर्भर हुने एक अध्ययन ले देखाएको छ ।

अमेरिकाका मनोविज्ञहरुले कलेज पढ्ने छात्राहरुमा गरेको एक अध्ययन अनुसार सहवासमा महिलालाले प्राप्त गर्ने चरम आनन्द उनको पार्टनरको परिवारको आय, पार्टनरको आत्मविश्वास तथा उसको आकर्षणमा भर पर्छ ।

शोधकर्ता जर्ज ग्यालपले चरम आनन्दको मामिलामा त्यसको परिमाण भन्दा पनि गुणवत्ताले धेरै महत्व राख्ने भन्दै सम्भोगका बेला कतिचोटी चरम आनन्द आउँछ भन्ने भन्दा पनि कति गहिराईमा चरम आनन्द प्राप्त भयो भन्ने कुरा सबैभन्दा महत्वपूर्ण हुने बताए ।

अध्ययनले अर्को महत्वपूर्ण तथ्य के पनि पत्ता लगाएको छ भने सहवासमा चरम आनन्दको विषय अभ्यासमा निर्भर हुन्छ । जो महिलाले सानै उमेरमा सेक्सको अनुभव लिएका हुन्छ र त्यसलाई निरन्तरता दिएका हुन्छन् उनीहरुले चरम आनन्दको अनुभुति बढि गर्दछन् ।

साथै उनीहरु आफ्नो यौनसाथीसँग यौनिक रुपमा बढि सन्तुष्ट हुन्छन् ।

1 comment:

  1. यो वर्ष 201 9 मेरो लागि अत्यन्तै निराशाजनक भएको छ किनभने परमेश्वरले मलाई खुसीसाथ जीवन बिताउनु भएको कारणले मलाई 3 महिनाको लागि बिस्तारै पछि मेरो पतिले मलाई बेवास्ता गरे र उसलाई मालकिनमा गए। मैले भनेँ- "मैले भनेँ," मैले भनेँ, "मैले भनेँ," मैले भनेँ, "मैले भनेँ। मेरो लागी। म डा। अमीर संग संपर्क मा मिलयो र म उनको शब्दहरु सुने र उनको द्वारा दिए गए निर्देशों को पालन गरे। यसका लागि तपाईले आफ्नो जीवनलाई 12 देखि 16 घण्टा भित्र घर फर्केर आश्वस्त पार्नुभयो र आज मेरो विवाह पुनर्स्थापित भएको छ र म धेरै धन्यबाद, सराहनात्मक र कृतज्ञ हुँ। बिग्रेको विवाह त्यहाँ त्यहाँ कुनै को बाहिर छ कि उसले फिर्ता वा उसको प्रेमीमा फिर्ता लिन आवश्यक छ वा कुनै पनि प्रकारको कुनै पनि सहयोग चाहिन्छ? त्यसपछि, म सुझाव दिन्छु कि तपाई डा। वेल्टिटीसँग सम्पर्कमा हुनुहुन्छ जुन अहिले उनीहरूको ईमेल आईडी मार्फत छ: wealthylovespell@gmail.com वा तपाईले पनि अधिक जानकारीको लागि +2348105150446 मा पनि व्हाट्सएप गर्न सक्नुहुनेछ। भगवान तिमीलाई आशीर्वाद दिनुहोस

    ReplyDelete