Tuesday, April 14, 2015

सेक्स नभए बिरामी होइन्छ : तिर्सना

फेसबुक मार्फत नग्न तस्वीरहरु सार्वजनिक गरेर चर्चामा आइरहेकी तिर्सनाले पछिल्लो समयमा नेपाली नारीको मर्यादाको सीमा नै नाघेकी छिन ।


एउटा अनलाईनलाई दिएको अन्तर्वार्ता पढ्दा उल्टै पढ्नेलाई लाज लाग्छ । अझ अनौठो कुरो त उक्त अन्तर्वार्तालाई तिर्सना आफैले आफ्नो पेजहरु मार्फत शेयर गरेकी छिन । प्रस्तुत छ सोहि सनसनीपूर्ण
कुराकानी तर यो अन्तर्वार्ता केवल वयस्क पाठकका लागि मात्र :

यो क्षेत्रमा लाग्नु भाछ, कतिको गार्हो सारो छ यो क्षेत्र ?
भयन्कर स्ट्रगल गर्नु पर्छ , सोचेको जस्तो केही भाछैन ।
अहिले केमा ब्यस्त हुनुहुन्छ?
मेरो बिजनेस छ क्याफे तेस्लाई ठुलो बनाउन डेकुरेट गर्दै छु।
साथी भाईबाट धेरै पीडित हुनुहुन्छ कि क्या हो ?
एस म केटा भन्दा केटीसँग डरौछु। पैसा मागेर हैरान गर्छन्. केटाहरु घुम्न जाउ भनेर हैरान गर्छन् ।
कती जना केटाहरुले तपाईंलाई घुमाइ सक्यो र कतिलाई घुमाइ सक्नु भो ?
मैले केटालाई घुमाउ छु मलाई त नताकेनि हुन्छ।
कतिजनालाई घुमाइ सक्नु भो लाईफमा ?
गन्ने फुर्सदै छैन ।
घुमाउने मात्र कि अरु पनि ?
मलाई मन परे सर्बस्व दिन्छु मन नपरे टच गरे पनि झगडा गर्छु तेस्लाई अनि लाईफबाटै हटाइदिन्छु ।
धेरैलाई दिसक्नु भोहोला आफ्नो सम्पूर्ण ?
क्वान्टिटी होइन क्वालिटिमा जाउ र आइ एम पर्फेक्ट् फोर सेक्सी ब्वाइ।
भने पछी तपाईं भर्जिन होइन ?
डिफिनेट्ली भर्जिन अहिले कसैलाई मन पर्छ जस्तो मलाई लाग्दैन, जमाना रेड लेवेल भन्दा माथि छ , इन्टेर्नेसनल लेभल मैन्टैन गरेकै राम्रो, जस्ले भर्जिन छु भन्छ तेस्ले सत प्रतिसत झुट बोलेको हो ।
सेक्स कसरी गर्न मन पर्छ ?
म सेक्सी छु मलाई नेपाली होइन बिदेसी स्टाईल मन पर्छ सन्नी लिउन भन्दा कम् छैन म । स्टालिस्टनै मन पर्छ । म खासै सेक्स भन्दा फोर प्ले बडी गर्छु।
सेक्स कतिको खाचो भैरहन्छ् ?
सेक्सले काम अनि लाईफमा थप उर्जा थप्छ । सेक्स नभए बिरामी होइन्छ । जब पुरुष महिला बिच स्किन घर्षण हुन्छ स्किन्लाई रेलाईफ अनि मनलाई सान्त हुन्छ । म सेक्सको बारेमा सोची रहन्न अगाडि आए छोड्दिन ।
तपाईंलाई चाँही दिन कतिको खचो हुन्छ ?
म दिन्कै सेक्स गर्दिन मलाई मन परेको केटा भये मात्र भेट्ने हो नत्र महिनौ पनि आइ डन्ट केयर ।
तपाईंलाई ठुलो कि सानो मन पर्छ ?
ठुलो सानो म हेर्दिन मलाई माया लाग्नु पर्छ मन मिल्नु पर्छ बिना काका पनि सेक्स गर्न सकिन्छ ।
सेक्स बेला कन्डम प्रयोग गर्नु हुन्छ कि?
अवस्था हेरेर , हेल्थ भन्दा ठुलो सेक्स होइन।
पहिलो सेक्स कती बर्षमा गर्नु भो ?
बच्चामै अंकलको छोरासँग ६ बर्षको उमेरमा । बुझे पछी चाँही १८ बर्षको उमेरमा ।
१८ को बेला गर्दा कतिको गार्हो सार्हो भो गर्न ?
खासै गाह्रो भएन ६ बर्षमै अनुभव थियो।
कतिबेला तपाईंलाई सन्तुस्टी मिल्छ ?
पार्ट्नर खुशी भए,
सन्नी भन्दा काम छुइन भन्नु भो ? सन्नी झै ब्लु फिल्म खेल्न सक्नुहुन्छ ?
लुकमा सन्नी भन्दा कम छुइन मात्र भनेकी हुँ । ब्लु फिल्म नै खेल्छु भनेको चाँही होइन ।
तपाईंको भित्री कुरा जुन चाँही कसैले बुझेका छैनन र देखेका पनि छैनन तेस को बारेमा जानकारी दिनुहुन्छ ?
मेरो टाइट अनी सानो छ, आउट लुक्स ह्वाइट् अली हेर्दा ब्राउन भित्री फुल रेड ब्ल्याक खासै छैन ।

0 comments:

Post a Comment